Tuesday, September 6, 2016

Nädala raamat: Clare Mackintosh. Ma lasen sul minna


Raamatu reklaam oli äärmiselt veenev ning justkui minule suunatud: „Tüdruk rongis ja Kadunud fännidele!“ Loomulikult olin ma neid lugenud (õigemini öeldes sisse ahminud) ning nõnda saingi konksu otsa.

Esimene pool raamatust aga valmistas paraja pettumuse. Mõtlesin, et ma olen lugenud liiga palju üheülbalisi krimiromaane, kus juhtumi kallal töötavad uurijad tutvustavad muuseas ka oma vaoshoitud eraelulisi suhteid. Aga siis toimus väga kummaline süžeepööre ja terve maailm oli pahupidi. Nii et igal juhul tasub see raamat kätte võtta, kui olete põneviku žanri austaja.

Üks suur vihje raamatu teemasse on perevägivald. See on väga valulik valdkond, millest on avalikkuses juba palju juttu olnud, aga sellest tuleb ikka ja jälle rääkida. Et naised teaksid: ükskõik millises vormis vägivallaga ei tohi leppida ning sellest nõiaringist väljapääs on tänu professionaalsele abile olemas.

Tutvuge ka samalaadsete põnevikega:

Teile lugemiselamusi soovides, Lagle

No comments:

Post a Comment